Joo, mitä tähän nyt sanoisi. Edelliset treenit Lotan kanssa meni tosin, jopa fiiliksen puolesta. No tänään olikin sitten ihan eri juttu...  Mä en tajua, mikä mua vaivaa. Kun on uusi kouluttaja niin mua jännittää ihan pikkuisen niin oon tosi tönkkö ja koirakin aistii sen eikä tee täysillä. Ihan typerää ja turhaa. Tämän päivän treenit menikin aika poskelleen, meno oli ihan ok, mutta ei todellakaan sitä meidän tavallista. Ruuti ei pysynyt lähdössä, mistä mulla meni jo hermot ihan alkuunsa. Se karkaili välillä aalle kun piti mennä putkeen, ihan vaan kiusallaan kun nyt ohjaaja ei ollut oma itsensä. Treenit ei tuntunut yhtään kivoilta, mieliala varmaan tarttui koiraan. Ihan hyviäkin kohtia oli, oma ohjaus välillä pelitti, useamman aikaa ei. Saattelin liikaa koiraa ja varmistelin. Ruuti oppi hienosti irtoamaan puomin alla olevasta putkesta toiseen. Koira oli tänään selkeästi jähmeä kun itsestäkin meno tuntui tahmaiselta. Katsoin videolta myöhemmin, että olin aivan tönkkö, siis en liikkunutkaan kunnolla. Selkä on tas vaihteeksi tosi jumissa, ei millään pysty kunnolla liikkumaan. Kontaktit koira teki erinomaisesti.

Kopsattu taas Jonnalta. :P

Täytyy yrittää tehdä taas jonkilaista henkistä valmentautumista, jotta ei turhaan jännittäisi uudelle kouluttajalle menoa. Se on ihan turhaa, treeneissä treenataan.