Käytiin taas koiruuksien kanssa hallilla hieman harkkaamassa ennen kuin oman ryhmän tunti alkoi. Otettiin Ruutin kanssa taas vauhdikkaasti keppejä. Se meni ekalla kerralla kepit hienosti vaikka vauhtia oli paljon (eli osasi jo jarruttaa itse), mutta toisella kertaa pysähtyi kesken kaiken haistelemaan niitä. Hieman siitä toruttuani se jatkoi nätisti pujottelua. Seuraavillakin kerroilla se meni kaikki muut esteet (rengas, hypyt, putki) kauniisti, mutta sitä haisteltua kohtaa eii halunnut pujotella. Olisiko joku koira merkannut noille kepeille? Ruuti ei kuitenkaan ole pehmeä koira eli ei ota itseensä jos sitä muiden hajujen haistelemisesta toruu. Tosi vähän muutenkaan tulee kiellettyä koiria agitreeneissä. Vain sellaisissa tapauksissa, joissa koira selvästi tottelemattomuuttaan tekee jotain (esim. Brandy bongaa äitin kentän laidalta ja karkaa sinne kesken radan). No kuitenkaan en viitsinyt kauheasti niitä keppejä hinkata kun kerta oli tänään normaalia hankalampaa. Helpot ja kivat toistot jäi viimeiseksi.

Brandy pääsi tunnilla harjoittelemaan mölliharkkaa Caritan kanssa. Se teki samaa rataa kuin aikaisemmin huonosti menneissä epiksissä. Oli todella mielenkiintoista katsoa oman koiran menoa toisen ohjaamana. Carita osaa hienosti ohjata Brandyä ja se on kuin eri koira kuin minun kanssani. Ehkä se suuttui minulle kun käskin sen mennä pois mun luota kun karkasi kerran Caritalta ja sitten päätti näyttää, että oon nyt ton koirana. :D

Lopuksi pari kuvaa toukokuiselta metsäreissulta:

Minä. Brenda, Brandy ja Susie